Financieel en HR Administratief medewerker

Word jij dé fundering van PB?

Wat vragen wij?

HBO, bij voorkeur in de richting van (bedrijfs)administratie

minimaal 1 jaar werkervaring met AFAS

proactieve houding, oog voor detail, klantgericht en secuur werkend

Wat bieden wij?

€ 2.300 tot 2.900 bruto per maand op basis van opleiding en ervaring

een lekkere werkplek op een gave locatie

40-urige werkweek

25 vakantiedagen

toegang tot de tafelvoetbalcompetitie

gezellige vrijdagmiddagborrels

Waarom zou je
dit project willen?

"Jij bent onmisbaar bij PB. Je krijgt in deze vaste functie de vrijheid om processen te stroomlijnen en de administratie steeds meer kloppend te krijgen. Op jouw manier."

Heeft AFAS geen geheimen voor jou? Vind je het leuk om ervoor te zorgen dat álles klopt? Dan zoeken wij jou! Als Financieel en HR Administratief Medewerker ben jij de ruggengraat van PB. Jij zorgt dat de administratie tip top in orde is, zodat iedereen onbezorgd zijn werk kan doen. Dat is nodig, want in een snelgroeiend bedrijf als PB is het dynamisch en hectisch. Op een goede manier. Er moet veel gedaan en geregeld worden. Denk jij nu: ‘Kom maar door, ik regel het wel’? Solliciteer dan snel!

Wat ga je doen?

Er werken nu bijna 100 professionals via PB. Jij bent de fundering van de personeelsadministratie. Of het nu gaat om de uren-, project- of medewerkersregistratie; jij draait je hand er niet voor om. Je ziet kansen om processen te stroomlijnen en onze administratie steeds meer kloppend te krijgen. Begint er een nieuwe professional via PB? Jij zorgt dat alles geregeld is en alle gegevens goed zijn vastgelegd. Je krijgt de vrijheid om dit op jouw manier te doen. Om als organisatie verder te groeien moet de basis kloppen. Zeker de financiële basis. Wat komt er binnen? Wat gaat eruit? Alleen als we dat weten, kunnen we goed sturen. Jouw scherpe blik komt hier goed van pas. Het inboeken, controleren en verwerken van inkoop, kosten- en verkoopfacturen is voor jou gesneden koek. Bij debiteurenbeheer schitter jij door jouw duidelijkheid en klantgerichtheid. Je weet precies welke tone-of-voice nodig is om goede afspraken te maken met debiteuren en crediteuren.

Een greep uit jouw taken:

  • Inboeken, controleren en verwerken van inkoop-, kosten- en verkoopfacturen;
  • Ondersteunen bij verwerking bankmutaties en noodzakelijke controles;
  • Debiteurenbeheer: goede afspraken maken met debiteuren en crediteuren;
  • De urenadministratie registreren en opvolgen van collega’s;
  • (Proactief) aanvullen van project- en medewerkersgegevens;
  • Regelen en coördineren van faciliterende HR-zaken, zoals leaseauto’s;
  • Vragen van collega’s beantwoorden en personele mutaties verwerken;
  • Verbeteren van processen ten behoeve van de administratie;
  • Bij discrepanties ga je op zoek naar de best mogelijke oplossing.

Hier ga je werken

Je werkt vanuit ons kantoor in Amsterdam met uniek uitzicht. Wij zijn een jong bedrijf dat projectmatig professionals binnen de bouw, industrie, civiele techniek en installatietechniek detacheert. Keihard knallen en scoren combineren we met keihard lachen. Dat zit in ons DNA. Je komt er alleen behulpzame collega’s tegen die echt interesse voor je hebben. Want ook dat is PB Projects: warm, sociaal en oergezellig. Wij vinden het belangrijk dat je het leuk vindt om bij én met ons te werken! Benieuwd naar je toekomstige collega’s? Neem dan rechtsboven een kijkje op Team PB.

Daarom PB

Wij zijn team PB. Gek van mensen. Wij hebben een doel: mensen trots maken op hun werk. Wij gaan voor de klik in de bouw, industrie, civiele techniek en installatietechniek. Dat doen we door professionals, collega’s en organisaties echt te leren kennen. Wij zijn geen cv-smijters. Wij leren jou echt kennen. Wij dagen je uit, steunen je en doen wat goed voelt voor jou. Zodat jij trots kunt zijn op jouw werk.

Ben jij de Financieel en HR Administratief medewerker die wij zoeken?
Dan kom ik graag snel in contact met jou.


Wil je eerst nog wat weten over de functie, arbeidsvoorwaarden of organisatie? Of gewoon even kennismaken? Bel me dan op 06 53 66 29 18. Of stel een vraag.




    PB recruiter
    Philip Biesot
    Managing Partner Bouw
    Bel 06 53 66 29 18
    SOLLICITEER DIRECT
    BEL MIJ VOOR MEER INFORMATIE

    Andere actuele projecten


    Werkvoorbereider Civiel

    Dit grote industriële project wil je op je cv. De opdrachtgever focust op klimaatverandering tegengaan en de overgang naar een circulaire economie versnellen. Door mee te bouwen aan dit project draag je bij aan hernieuwbare circulaire oplossingen. Wil jij jouw steentje bijdragen? Solliciteer snel! Lees meer

    BIM-Modelleur Werktuigbouwkunde

    Een afwisselende opdracht waarbij je voor diverse projecten de installaties modelleert. Of het nu gaat om woontorens of utiliteitsbouw: jij zorgt ervoor dat alles in 3D uitgetekend is. De opdrachtgever focust op energiezuinige gebouwen met een gezond binnenklimaat. Word jij al enthousiast? Solliciteer dan snel. Lees meer


    OP ZOEK NAAR EEN ANDER PROJECT?

    Graag zoeken we voor jou een project dat precies aansluit op jouw wensen. Er is meer mogelijk dan je denkt! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.